Skip to content
November 4, 2009 / Andrei Monenciu

Începutul e mai greu

start

Nu știu alții cum sunt, dar eu când mă gândesc la…faptul că trebuie să încep ceva trec prin 2 stări. Prima ar fi cea de încântare, abia aștept să fac acel lucru, iar a doua ar fi lipsa imboldului de a începe lucrul respectiv.

Nu știu de ce, dar de cele mai multe ori pentru mine începutul e mai greu. Dacă trebuie să încep să desenez un proiect, dacă trebuie să scriu un articol, dacă trebuie să organizez ceva sau să studiez la bass, începutul mă omoară.

O fi din cauza comodității mele, o fi din cauză că sunt singur la parinți, poate nu am o alimentație bună, poate fi oricare dintre aceste motive. Poate mai sunt mulți ca și mine, nu știu, dar știu că de ceva vreme încerc să schimb asta, cu tot felul de autostimulare. Vom vedea dacă funcționează sau nu.

Leave a Reply

