Skip to content
November 4, 2009 / Andrei Monenciu

Varza murată

varza

Nu știu câți au făcut asta, dar eu am văyut-o în cadrul familiei în fiecare toamnă, an după an. Nu știți despre ce vorbesc nu-i așa? E vorba de pusul de varză murată.

În fiecare an era un ritual bine pus la punct: urcat în mașină, mers la piață, negociat cu vânzătorul, cumpărat varza, venit acasă cumpărat tot ce trebuie, răzuit varza și pusă într-un butoi. Nu știu de ce, dar frigul de afară și frunzele stacojii mi-au adus aminte de acest ritual ciudat.

O fi foamea din mine de vină 🙂

7 Comments

Leave a Comment
  1. chrina / Nov 4 2009 10:54 pm

    numai razuit? La voi nu exista etapa de “presare” pentru a se mura mai bine ?

  2. monciu / Nov 4 2009 11:03 pm

    am scurtat din proces, ar fi presare, sare, piper si tot felul de chestii, un rand de capatani, un rand de varza razuita, etc :))

  3. ALex / Nov 5 2009 7:52 pm

    @monciu: Mai bine dadeai si tu reteta, atunci ar fi fost un post grozav. Ai uitat de gutui!

  4. monciu / Nov 5 2009 8:22 pm

    @Alex, toata lumea stie cum se pune varza, intr-adevar, de gutui am uitat sa spun, dar in butoi nu am uitat sa-i pun 😀

  5. Alexandru Seres / Nov 5 2009 9:02 pm

    @monciu: Nu stiu toti, ca nu-s toti de la tara 🙂

  6. monciu / Nov 5 2009 9:05 pm

    asta e un mod elegant de a ma face taran? :))

  7. Tensaijy / Nov 6 2009 6:07 pm

    Yeah, pune reţeta iar între timp redenumeşte-ţi blogul în ” Bucătăria lui Monciu ” sau ” Monciu’s Coussine ” :))

Leave a Reply

