Skip to content
November 8, 2009 / Andrei Monenciu

Pizza și Holograf

holograf

Holograf este și va rămâne mereu o trupă de calitate, Dan Bitman este un showman desăvârșit. Cu toate că publicul era unul extrem de amorțit, a reușit să-i convingă să cânte împreună cu el și chiar  scăpat cu greu de public (mai vroiam să cânte). Trupa m-a impresionat prin modul în care au tratat fiecare piesă, au fost dinamici, bucuroși și se vedea pe fețele lor că le place ce face. Poate nu ar strica să învățăm câteceva de la cântăreții laici.

Pizza a fost consumată la pizzeria Monte Cristo. Nu am mai mâncat de mult timp acolo și ieri mi s-a reamintit de ce. Se pare că unii chelneri s-au emancipat și au considerat că este dreptul lor să introducă bacșișul în nota de plată. Astfel că dragul de el ne-a plusat nota de plată cu 10 RON. Ne-am dat seama de asta puțin mai târziu, fiindcă nu am vrut să stăm acolo 6 oameni să ne calculăm fiecare consumația. Pe lângă faptul că prin pizza mai că nu se vedea, ne-au și furat pe față. De aici concluzia unanimă, nu mai călcăm pe la Monte Cristo.

4 Comments

Leave a Comment
  1. Carcotasu / Nov 10 2009 8:57 pm

    Eu nu sunt atat de aventurier cand vine vorba de restaurantele din oras. Daca un restaurant nu are feedback pozitiv, nu ma risc… la urma urmei e vorba de sanatatea mea. Iar in ce priveste Pizzeria – vecina de strada cu mine – da mai mult a birt.

    Pizzerii bune la noi: Crinul Alb, Don Giovani, Capricciosa – de la cea din urma am mancat ultima data la comanda… mi-a zis ca mi-o aduce in 50 de min dar a adus-o in 20. Ferice de cei care stau aprope de pizzeriile de la care comanda. Pizza de nota 10.

  2. monciu / Nov 10 2009 9:01 pm

    @Carcotasule, Crinul Alb dupa parerea mea s-a stricat rau de tot. Eu as sugera Select, Why Not, Old Mill, Emporium chiar.

    Cat despre aventurier, imi place sa mai incerc ceva diferit din cand in cand, cine stie poate dau de ceva deosebit 🙂

  3. Carcotasu / Nov 11 2009 10:50 am

    Crinul Alb a castigat mai mult in ce priveste locatia si ambientul interior… in ce priveste pizza… ai dreptate intr-o anumita masura. De-asta m-am rezumat doar la calificativul “pizzerie buna”

  4. Pizza / Sep 25 2010 12:06 pm

    o sa incerc si eu Don Giovani azi. multumesc pentru sugestii

Leave a Reply

