Skip to content
November 10, 2009 / Andrei Monenciu

Bluescreen pe Windows 7

Acum 2 minute am primit un bluescreen la Windows 7. Eu folosesc un Windows 7 Ultimate pe 32 de biti. Culmea e că au trecut ani de zile (pe bune) de când nu am mai primit un bluescreen într-un Windows, așa că mă miră faptul că am reușit în Windows 7.

Nimic deosebit, computerul mergea normal de vreo aproximativ 3 ore când “spoof față de câine”. O mică observație, dacă au reușit să facă un windows atât de reușit, nu puteau să facă și un bluescreen mai fain?

2 Comments

Leave a Comment
  1. Tensaijy / Nov 11 2009 12:45 pm

    „nu puteau să facă și un bluescreen mai fain?”

    I can imagine that one , să scrie mare cu alb pe albastru ” Mommy told you to choose linux!”

  2. jaquegrey / Sep 12 2010 12:03 pm

    da… si eu am aceeasi problema cu win7 profesional. am reinstalat windowsul si tot nu vrea. si acum nici licenta nu mai vrea sa o primeasca.

Leave a Reply

