Skip to content
November 16, 2009 / Andrei Monenciu

Toate lucrurile…

lucrează spre binele celor ce cred în El. Asta a fost ultima chestie, care mi-a venit in minte după ce m-am uitat azi pe avizierul facultății. Aș vrea să spun că a fost și prima, dar a prima a fost revolta. Eram supărat, e normal să fii supărat când 0,002=2500 de RON. Am luat drumul lung spre casă, adică am venit pe jos. Tot mă gândeam că nu e corect așa ceva, sigur au fost oameni, care au făcut ceva smecherii pentru a li se mări nota.

Ajuns acasă tot m-am gândit ce-i de făcut și am ajuns la concluzia că nu e nimic de făcut, merg dau banii și îmi iau școala în serios. Toate au un rol important, din fiecare lucru avem ceva de învățat și cu siguranță Dumnezeu nu mă va lăsa la nevoie, nu a făcut-o niciodată până acuma, de ce ar începe de azi?

M-am gândit o secundă chiar și la faptul că dacă copiam la restanță acum eram sigur la fără taxă. Totuși era un motiv pentru care nu am copiat, așa că ar fi stupid să mă gândesc la așa ceva acum. Trebuie să accept că acesta a fost cel mai bun lucru, care mi s-a putut întâmpla și cu asta basta. De ce? Nu contează, ideea e că e un lucru bun + peste câțiva ani nici nu va conta toate astea, ci doar învățătura pe care am scos-o din toată povestea asta.

3 Comments

Leave a Comment
  1. Tensaijy / Nov 19 2009 4:42 pm

    Hmm ,e vreo diferenţă între a copia şi a întreba ? Cel puţin la mine în clasă aşa e , nu s-a întâmplat niciodată să fie unul care să copieze de la altul , acesta întotdeauna l-a lăsat să copieze , ba chiar a împins foaia spre el , sau întotdeauna va fi cineva care să îţi şoptească de bunăvoie , iar dacă nu şopteşti , nu te învinuieşte nimeni , de exemplu la testu de la fizică , unul dintre noi a făcut 5 teste şi le-a dat prin clasă să se servească lumea XD şi profesorii de multe ori ne lasă să copiem.

  2. monciu / Nov 19 2009 6:15 pm

    soptitul ni se pare mai k fiindca nu implica prea mult fizic. Nu trebuie sa scrii, nu trebuie sa inseli asa mult, ci pur si simplu spui ceva si gata, e mai putin detectabil ca si copiatul, de aia pare mai k.

    Daca ar fi sa fiu corect, da soptitul e cam aceasi chestie cu copiatul, copiatul e mai vizibil, pe cand soptitul e ceva oral. Cand copiezi, trisezi in scris, can soptesti, trisezi verbal. 🙂

  3. Seba / Dec 2 2010 4:24 pm

    Backlinks… am dat de postul ăsta , ce impresii de generală am scris mai sus.Delete if possible, dacă nu e ok şi aşa , nu-i stres.

Leave a Reply

