Skip to content
November 18, 2009 / Andrei Monenciu

Eu vreau să fiu ca și…

Când eram mici spuneam că vrem să fim polițiști, pompieri, exploratori, medici, etc.  Când ajungem la o anumită vârstă vedem oameni care o duc bine pe diferite plane, așa că vrem să fim ca și ei. Nu vreau să discut din nou despre visuri și țeluri, am făcut deja asta. Vreau să ne gândim cine sunt mentorii noștri?

Poate este doar o impresie de-a mea, dar lumea devine din ce în ce mai materialistă. Eu personal mă trezesc de multe ori, că mă gândesc ce bine e de unu, altul, ce fain că are asta, asta și asta. Eu consider că noi ca și creștini suntem chemați să fim mult mai mult de atât. Chemarea fiecăruia e să lase o amprentă pozitivă asupra lumii.

Citeam într-o carte că nu lumea ar trebui să ne spună cum să ne imbrăcăm, ce muzică să ascultăm, ce e cool și ce nu, ci noi ar trebuim să influențăm lumea. Poate este exces de zel, dar cred că ar trebui să ne trezim puțin la realitate și să vedem că noi suntem doar influențați, nu influențatori.

Fără să vrem “îndoim” toate principiile și poruncile biblice pentru a ne conveni nouă, le scoatem din context și le facem să puște cu situația în care suntem. Biblia e plină de oameni non conformiști în ceea ce privește gândirea lumească, am stat vreodată să me gândim unde s-a rupt legătură dintre noi și ei?

Nu sunt mai bun, dar m-aș fi simțit prost să nu spun ce cred. Cel mai important lucru este să recunoști că ai o problemă, după aceea poate începe procesul de schimbare.

Leave a Reply

