Skip to content
November 27, 2009 / Andrei Monenciu

Cine ne dă papa?

O mamă și un copil, care știa gângâvi câteceva. Mama îți învață odrasla să facă Doamne Doamne când trece pe lângă biserică,să facă ham ham când vede un câine etc.

Dintr-o dată apare nenea. Nenea era un poster cu Băsescu, invitându-ne la referendum. La care cucoana, da nenea Băsescu, cine ne dă nouă papa? Băsescu puiul meu.

Nu zic și eu voi vota cu Băsescu, fiindcă Geoană, e Geonă (atât zic deocamdată de el), dar de aici până să crezi că Băsescu mă ajută pe mine cetățeanul cu ceva, e cale multă.

10 Comments

Leave a Comment
  1. Flaviu D / Nov 27 2009 11:42 pm

    eu sper din suflet sa nu iasa Basescu`:))

  2. ade / Nov 28 2009 12:36 am

    Doamne Monciu da scoate hadosenia asta de aici.
    Si cu Basescu votezi pentru ca??????

  3. monciu / Nov 28 2009 1:07 am

    fiindca nu-i in PSD, stiu nici unu nu-i bun, dar il prefer pe Base in locul lui Geoana, cu batut de copii cu tot

  4. ruben / Nov 29 2009 5:32 pm

    esti praf.

  5. ruben / Nov 29 2009 5:37 pm

    banuiesc ca d-aci te-ai inspirat in alegerea-ti mareata http://www.youtube.com/watch?v=mXe4f0dExRM

  6. monciu / Nov 30 2009 10:13 am

    Am dreptul la opinie ca si oricare altul. Din partea mea poti sa mergi sa-l votezi pe Geoana din toata inima ta, nici macar nu te voi numi comunist pt asta.

    Cat despre video, daca un gay voteaza cu Geoana, spune asta ceva despre candidat?

  7. ruben / Nov 30 2009 10:26 am

    nu, daca geoana ii da bani unui gay sa-i faca imn electoral, da.

  8. ruben / Nov 30 2009 9:58 pm

    aa…. deja si florin salam a facut imn electoral, viitoru intelectual al acestei tari marete se strange cu pas sigur in jurul candidatului pdist

  9. monciu / Dec 1 2009 12:39 pm

    uita-te doar ce murdar lupta PSD-ul si cum s-au aliat toti “de dragul tarii”. Prefer un marinar bataus decat un comunist hot.

  10. ruben / Dec 2 2009 12:48 am

    cu ce lupta murdar? folosirea de panotaj electora in care sa includa fetele unor oameni ce nu participa la campania electorala doar pentru asocierea in psihicul colectiv a unor oameni indoielnici cu imagina unui candidat? asta stiam ca face pd-ul.
    de ce s-au aliat terba lor, probabil ca acums 9 luni cand s-a aliat pd cu psd, nu a fost de dragul tari.

    geoana nu a fost membru al PCR ci basescu. si marile prezumtii de furt nu pe el planeaza ci pe celalalt.

Leave a Reply

