Skip to content
December 2, 2009 / Andrei Monenciu

Votul tău chiar contează

Știu că mulți spun că nu are rost să voteze, dar în special după evenimentele de azi vă spun clar că dacă până acum nu avea rost, acum e obligația noastră. Nu sunt fan Băsescu, dar îl consider puțin mai k decât tot amalgamul politic din jurul PSD-ului. Amalgam fiindcă acum toți sunt pupincuriști și încearcă să fure ceva din prăjitură timp de 4 ani.

Cum se poate ca după atâția ani de la revoluție doar 1 sau 2 programe să prezinte ce se întâmplă în țară, iar celelalte să aibă program normal? E chiar absurd cât este de controlată media. Cum să transmiți că în Timișoara sunt câteva mii de simpatizanți PSD, când de fapt acele mii de suflete erau împotriva PSD-ului?

Orizontul devine din ce în ce mai roșu-comunist. Culmea e că mulți vor vota aiurea, sau mai rău, nu vor vota deloc. Consider că este datoria noastră să ne scoatem puțin capul deasupra mulțimii și să vedem situația limită în care ne aflăm.

Să îi mai aud pe simpatizanții PSD-isti ce mai au de spus după evenimentele de azi…ne vedem duminică la vot.

6 Comments

Leave a Comment
  1. ruben / Dec 2 2009 12:51 am

    asa, de la un prieten de a meu care traieste in timisoare, fiind domiciliat acolo, ce avea treaba la opera azi, au fost simpatizanti psd care s-au ciondanit cu simpatizanti pdl.
    probabil cu diurna amble tabere.

    nu sunt simpatizant psd-ist, din contra, dar intre doua rele aleg raul mai mic, mult mai mic.

  2. monciu / Dec 2 2009 10:32 am

    si consideri ca raul mult mai mic ar fi PSD-ul? Iarta-ma, dar mi se pare ca ii privesti cu ochi gresiti pe cei de la PSD

  3. ruben / Dec 2 2009 12:15 pm

    eu nu votez psd. eu l-am votat pe antonescu.
    consider ca basescu si gasca lui or fost destul, mi greata cand ii vad, mi sila de boc si ministri pdist, si votez pe antonescu si “proiectu iohanis”

  4. monciu / Dec 2 2009 12:32 pm

    si eu am votat Antonescu in primul tur, dar m-am lamurit de el. Acuma incerc sa votez raul mai mic. PSD-ul cat a fost la putere a facut mai nimic, nici Base nu e cu mult mai bun, dar e putin, putin de tot mai bun, de aia merg sa-l votez.

  5. Carcotasu / Dec 2 2009 7:35 pm

    Proiectul Iohanis este doar un paravan in spatele caruia se ascund oameni “care ne doresc tot binele din lume”: Crinutz Crizutz, Mirciulica Minciunica, Bosorogul si altii… care nu dau doua flegme pe Iohanis.

    Saracul Iohanis… chiar mi-e mila de el, pentru ca e un om capabil, dar capabilitatea lui e eclipsata de ENORMA naivitate… pacat

  6. Ruben / Mar 12 2010 10:23 am

    eh.. si acum, draga carcatos, ca a ajuns idolul tau, ce-si mai bate nevasta, copiii, nu poa sa zica ca nu s-o culcat cu alte femei ca doar cine raspunde la intrebarea asta, acuma… tre sa fii mandru, doar omul este academician…
    urale…
    ura ura ura…
    ura e foarte puternica.

Leave a Reply

