Skip to content
December 3, 2009 / Andrei Monenciu

Asupritorii de visuri…

Eu am fost învățat de către împărat că în viață trebuie să mă feresc de doi oameni: de omul spân și de cel roș. Problema e că mai sunt multe alte tipuri de oameni dăunători. Nu mi-a venit un nume mai bun pe moment, așa că îi voi numi asupritorii de vise.

Ei sunt acei oameni, care ar fi vrut să facă multe în viață, dar au făcut anumite greșeli, sau nu au avut curajul și atât le-a fost. Din păcate acei oameni mereu vor fi sfătuitori de genul, “oare e bine ce faci?”, “nu risca, poate nu iese”, “nu merită să faci asta”, “ție ce-ți iese?”. Eu de câțiva ani nu prea am răbdare după asemenea oameni, fiindcă fără să vrei, sorb toată viața din tine, tot cheful de viață, toată tinerețea.

Acești oameni au uitat cum e să riști ceva, să pășești în credință, să nu îți calculezi fiecare pas din viață. Cei care mă cunosc știu că-mi place să analizez lucrurile, dar e în limita bunului simț, trebuie și puțin unknown în viață.Ce faci cu asemenea oameni?

Cu cei care nu sunt foarte apropiați, ar fi bine să păstrezi o distanță sănătoasă, cât să nu te afecteze prea mult gargara lor. Cei care sunt apropiați, familie, prieteni buni etc, fie rabzi ce tot spun ei, fie încerci să le explici cu argumente logice că le apreciezi părerea, dar nu vei ține cont de ea.

One Comment

Leave a Comment
  1. Ruben / Mar 12 2010 10:21 am

    *necunoscut vroiai sa zici?

Leave a Reply

