Skip to content
August 13, 2010 / Andrei Monenciu

Cum merge iPhone-ul 3g cu IOS 4.0?

Intr-un cuvant: INCET. De aprox 1 luna ma pot lauda cu am iPhone. In aceasta luna am sincronizat, am jailbreakeuit, am facut unlock, am sters, am instalat cat altii poate intr-un an de zile. In tot acest timp mi s-a confirmat un lucru: Apple it’s all about marketing. Sa luam de ex telefonul in sine, eu am un 3G de 16 GB second hand (pret mult prea bun ca sa-l refuz), modelul in sine are doar 2 ani de la lansare. Apple a lansat anul acesta noul iPhone 4, telefon care toata lumea stie ca are avea probleme cu semnalul.

Odata cu noul telefon a venit si minunatul soft iOS 4.0, iar mai recent si 4.01. Soft care are foldere (fain feature), dual wallpaper (vechiul soft permite wallpaper doar pe ecranul principal nu si in spatele icoanelor), zoom digital, multitasking si alte chestii mai putin importante. Eu vreau sa ma leg de multitasking fiindca e o mare smecherie. Acest multitasking nu e de fapt multitasking, cel putin pana nu se fac app-urile cum trebuie. Acel lucru care ar vrea sa fie multitasking ruleaza aplicatiile in backround, dar cand le deschizi majoritatea nu continua de unde ai ramas ci incep totul de la inceput + iti uzezi butonul de home in ultimul hal.

Cea mai enervanta chestie e faptul ca Apple isi obliga clientii sa faca upgrade la telefoane, 2G-ul (lansat acum 3 ani nu merge cu iOS 4.0, in ciuda faptului ca hardware-ul e identic cu modelul 3G). Cele doua modele difera in design si faptul ca 3G-ul are si varianta de 16 GB. Spre deosebire de Apple, Nokia are grija de clienti, ofera softuri noi pentru telefoanele mai vechi (smartphones).

In concluzie eu am revenit la iOS 3.13, telefonul merge mult mai rapid cu el, da mai putine erori si singurele lucruri care imi lipsesc sunt dual wallpaperul si optiunea de a crea folderul.

PS1 iGO-ul merge de 5 ori mai rapid cu 3.13 decat cu 4.0

PS2 in ciuda faptului ca am iPhone nu am devenit macktard ca sa consider ca Apple e un dar ceresc, iar restul telefoanelor si computere sunt pistol cu apa.

PS3 iPhone 4 e cool, dar la banii aia…let’s not go there

PS4 sunt singurul care crede ca faptul ca iPad nu are USB e stupid?

Leave a Reply

