Skip to content
August 15, 2010 / Andrei Monenciu

Mi-am facut blog auto!

Pentru cei care stiu cateceva despre mine, acum un an de zile m-am lasat de celmaitaredinparcare. Ce-a fost ala? Pai a fost un blog auto pe care am scris zilnic timp de un an jumate, blog care m-a invatat ce e un blog de fapt, blogosfera, SEO, tags etc si m-a ajutat sa cunosc oameni precum oradeanul, chinezu’, bobby si sorin. Oameni care m-au ajutat intr-un fel sau altul sa razbesc in lumea dura a internetului prin link-uri si promovare, demonstrandu-mi ca internetul poate fi si friendly.

Desi nu am mai scris pe celmaitaredinparcare.ro de aproximativ 1 an de zile, pauza fata de lumea auto a fost doar de vreo 6-7 luni. Din decembrie am intrat in presa auto, lasand stilul de blogger deoparte si scriind putin mai impersonal. De cateva luni tot am luptat cu ideea de a crea ceva al meu, un blog auto unde sa scriu ce vreau, cum vreau si cand vreau.

Autoblogul.ro va fi locul unde sper sa scriu zilnic despre masini si lumea auto si cu timpul unde sa vedeti si drive teste cu masini atat noi, cat si mai vechi. Deocamdata mai este de lucru la partea de design, orice sugestie este bine primita, asa ca nu ezitati.

2 Comments

Leave a Comment
  1. Sorin Grumazescu / Aug 15 2010 2:01 pm

    Felicitari! Si spor la treaba. Stiu ca o sa iasa bine, pentru ca nu te citesc de ieri si stiu ce poti. 🙂
    PS: Multumesc pentru aprecieri. 🙂

  2. monciu / Aug 15 2010 2:06 pm

    Mersi, mai rar vezi “rivali” care sa se ajute 🙂

Leave a Reply

