Skip to content
September 14, 2010 / Andrei Monenciu

Parerea mea despre Elvsoft

Pana acum am o parere buna despre hostul si suportul facut de baietii din Cluj. Nu am zeci de bloguri hostatae la ei, am doar restored.ro (care e practic al Etei) si autoblogul.ro (al meu). Am cuparat de la Elvsoft atat domeniile, cat si hostul pe un an (Linux of course).  Pana acum am fost foarte multumit de promptitudinea si modul in care au tratat micile probleme care le-am avut.

Azi de ex am avut ceva probleme cu mailul, in aprox 20 de minute totul a revenit la normal. Am patit sa se incarce site-ul greu…un mail si in cateva minute au raspuns si remediat problema. Preturile sincer mi se par decente, normal ca mi-ar placea mai ieftin, cine nu ar vrea sa dea mai putini bani pe un lucru, dar raportat la serviciile oferite, preturile sunt rezonabile.

Acest articol nu este unul platit (as vrea eu 😛 ), am vrut doar sa ramana o piatra de aducere aminte, iar in caz ca vor calca pe bec, tot aici voi scrie daca sunt neseriosi, dar nu cred sa fie cazul. Stiti voi niste hosturi mai bune in Romania?

3 Comments

Leave a Comment
  1. Seba / Sep 14 2010 9:49 pm

    Servere pe Red Hat linux desigur.Eu unul prefer cele din alte ţări. ( nu neapărat că e românia , numai că e mai ieftin la hostgator de exemplu şi primeşti mai multe).

  2. Andrei Monenciu / Sep 16 2010 6:11 pm

    Preturile de dincolo is cam apropiate, m-am uitat la hostgator, au avantajul ca ofera mai multa banda si spatiu, la nul poate trec la ei.

  3. Seba / Sep 17 2010 1:15 pm

    foloseşte link-ul cuiva de afiliaţi , se dă 50$ pentru fiecare client care îl aduci , îs care fac site-uri simple gratis numai ca să îşi cumpere hostu cu linkul lor de afiliaţi.

Leave a Reply

