Skip to content
September 16, 2010 / Andrei Monenciu

Parerea mea despre Mafia 2

Tocmai am terminat de jucat Mafia 2 si primul gand care-mi trece prin cap este: ATAT? Am jucat jocul 10 ore, perioada de timp impartita in doua zile. Cum am deschis jocul mi s-a parut ca va fi un joc de exceptie, atentia data detaliilor este extraordinara: umbrele pasarilor, zapada pe masini, asfaltul in functie de vreme, aderenta masinilor, culorile, filmele, hainele, vremea etc.

Am jucat Mafia 1 mai demult, dar nu am reusit sa-l termin fiindca mi s-a ars monitorul in timp ce ma jucam si pana mi-am luat altul nu am mai avut chef de el. Spre deosebire de primul joc, noul Mafia 2 pare extrem de scurt si sec, m-am saturat sa conduc atata, misiunile sunt cam pe aceleasi strazi, iar sa treci misiunile e foarte simplu, 95% din ele le-am trecut din prima. In Mafia 1 m-am chinuit ore in sir pe circuit cu o masina de curse, mi-am batut capul cu misiuni, dar noul joc este extrem de simplu si monoton.

Ultima misiune este foarte usoara, toti te asteapta practic pe rand sa-i omori, iar mie imi place sa-mi bat capul cu un joc, sa ma ridic multumit de la birou cand termin un joc. Mi-e dor de un joc gen Max Payne in care sa incerci de 10 ori ca sa poti trece de un nivel.

Concluzii:

  • grafica foarte realista
  • poveste reusita, dar misiuni slabute
  • joc scurt si simplu
  • e genul pe joc pe care nu as vrea sa-l mai joc vreodata
  • Advertisements

9 Comments

Leave a Comment
  1. Eta / Sep 18 2010 6:47 am

    Da, stiu ce zici. Si eu dupa ce l-am terminat am zis “CE?! Asta e tot?!” Am fost foarte dezamagita si mi-am revenit foarte greu. Stii ce m-a ajutat? (nu stiu daca va fi si cazul tau). Am descopertit un joc nou, creat parca doar pentru mine. Se numeste Manicure game (http://www.girlgames1.com/play-13628-manicuregameforgirls.html). Incearca-l, nu ai ce pierde. Te pup.

  2. Andrei Monenciu / Sep 18 2010 6:54 pm

    Numa induci oamenii in eroare, cine vede o sa te si creada :)), cat despre joc, chiar cred ca e creat doar pt tine 😛 I doesn’t do anything for me

  3. Jocuri / Apr 11 2011 1:25 pm

    Abia l-am instalat si doresc sa il joc da dupa cum vad in comenturile voastre ma cam dezamagiti :)) ma faceti sa nu il mai joc!

  4. bogdy / Jul 9 2011 6:54 pm

    voi toti care ati citit primul comentariu ! va dau un sfat.nu va luati dupa el deoarece este un joc extraordinar,numai ca cel care a scris comentariul este un nemultumit,NU VA LUATI DUPA EL!!!!!!!!!!!

  5. Yom / Jul 11 2011 10:27 am

    Vai de capul meu. Atat de putin? La ultima misiune e cum a zis in articol, te asteapta pe rand sa-i omori si dupa ce o faci scapi prea repede din ala iar apoi finalul? Credeam ca ma duc sa-l salvez pe Joe cum am mai facut-o o data sau de 2 ori. L-am terminat in 12 ore perioada impartita in 2 zile.

  6. Taitzei / Jul 15 2011 4:52 pm

    Jocul este bun a inceput foarte bine dar sa terminat prost ! Spun asta deoarece cum e si in articol jocul a fost prea scurt,te plimbi prea mult cu masina si misiunile nu sunt deloc extraordinare,oricum merita jucat pentru grafica si poveste.din partea ma are nota 8.5.

  7. AlecsUzzy / Aug 5 2011 12:22 pm

    jocul Mafia 2 pare cel mai realist de pana acu. nici gta4 nu cred k il intrece. misiunile au fost foarte usoare, povestea bine inchegata dar pacat k a fost scurt. respect

  8. Madalin / Jul 9 2012 10:45 pm

    Salut!Am si eu o intrebare.:D Cum fac sa imi mearga Mafia 2???

  9. Pinkie Pie / Jun 7 2013 7:09 pm

    Salut! parerea mea despre mafia 2 este aceasta.Este cel mai tare joc din lume mie preferatul meu preferat este unicul Vito Skaletta.pentru cei care nu stiti povestea totul incepe intro zi .Cand Vito este in razboi apoi invinge,apoi se intoarce acasa daca vreti sa mai aflati povestea jucati acest joc si va va place cu siguranta pentru mine as da acestui joc nota 1000000000000 daca sar putea.

Leave a Reply

