Skip to content
September 17, 2010 / Andrei Monenciu

Recomand castile A4Tech MK-650-S

Tocmai a venit curierul cu noile casti A4Tech MK-650-S. Poate multi sunt reticienti in legatura cu A4Tech, dar eu unul sunt multumit, cel putin in ceea ce priveste castile. Am avut timp de aprox 3 ani un model mai vechi, dar a inceput sa-mi faca figuri incepand cu vara asta. M-am gandit sa merg pe aceasi marca fiindca am fost impresionat cat au fost de rezistente, mai ales la cat le-am chinuit.

Prima impresie legate de noile casti A4Tech este ca noul model este net superior, mai ales calitatea bass-ului si a mediilor, muzica se aude mult mai bine  si mai clar. Design-ul a suferit si el putin, este mai elegant si merge perfect cu iPhone-ul, iar cablul alb chiar il face sa para din familia Apple. Imi place si faptul ca blocheaza bine sunetul mediului inconjurator, dar in acelasi timp sunetul din casti il auzi doar tu, nu intreg troleul sau tramvaiul.

Toate bune si frumoase, sa vad cat o sa ma tina noul set.

PS la Emag costa 27 Lei, iar livrarea e gratuita, in Oradea am gasit cel mai ieftin la 32 Lei.

One Comment

Leave a Comment
  1. Ginger / Mar 28 2011 4:46 pm

    Meeeh ce noroc pe capul meu ca am gasit castile!!! Am si eu tot casti dinastea, le-am primit de la prietenul meu, care au fost ale lui, si nu stiu cum sa zic ca la el au rezistat 2 luni de cand le luase si la mine doar 3 saptamani. In ultimele 4 zile am pierdut un dop, l-am gasit. Apoi mi s-au agatat de lant si eu ca disperata (din pacate) am tras de ele si nu se mai aude o casca. Si astazi am dezmembrat o casca (care “din fericire” a fost cea care nu se mai auzea) si am pierdut din nou dopul. Nu stiu cum de a gasit el castile astea la 80 de lei, pe cand preturile sunt avantajoase din cate vad. Recomand tuturor persoanelor melomane sa achizitioneze aceste casti, intr-adevar bassul se aude bestial si afunda orice zgomot al mediului inconjurator. Bafta si mersi pentru blogul postat!! 🙂

Leave a Reply

